0.00грн.
Зробити замовлення
Де купити зубну пасту Crest в Україні?
Crest зубна паста купити 100% оригінал прямо з США недорого можна в інтернет магазині YouModern. Різний вибір видів пасти хрест за найкращою ціною в Україні. Відгуки на сайті. Самовивіз в місті Харків, в інші місця відправляємо поштами до Києва, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Миколаїв, Маріуполь, Львів, Чернігів, Ужгород, Черкаси, Полтава і т. Д.
Історія зубної пасти.
З 5000 до н.е. і до наших днів.
Самою сутністю раннього догляду за зубами було «стирання», і воно залишалося таким протягом дуже довгого часу. І хоча «стирання» все ще є компонентом сучасних зубних паст, воно набагато менш поширене, ніж раніше.
Щоб зрозуміти історію зубної пасти, ми повинні почати з цього ... Сьогоднішні зубні пасти досить гладкі, що зовсім не схоже на речовини, що використовувалися в минулі роки. Як ви побачите через мить, самою сутністю раннього догляду за зубами було «стирання», і воно залишалося таким протягом дуже довгого часу. І хоча «стирання» все ще є компонентом сучасних зубних паст, воно набагато менш поширене, ніж раніше.
Добре, до минулого!
Ми, ймовірно, не знаємо точно, коли речовина вперше використовувалося на зубах. Але дослідження показують, що стародавні єгиптяни вперше розробили стоматологічний крем ще в 3000-5000 роках до н.е. Цей зубної крем складався з порошкоподібного попелу від копит волів, мірри, яєчної шкаралупи, пемзи і води (справжня «зубна паста», швидше за все, була спочатку пудрою, а вода, ймовірно, додавалася під час використання). І хоча він, імовірно, був жахливим на смак, він, ймовірно, забезпечував мінімальний рівень чистки зубів, по крайней мере, в сенсі «соскребания поганих речей».
Пізніше, в Греції і Римі, ми бачимо більше абразивів, що додаються в порошкову суміш, таких як роздроблені кістки і раковини устриць. Більше моющей сили, звичайно, але все ж, смак ... Ну, може, це не так вже й погано. Ми знаємо, що римляни додали ароматизатора, можливо, щоб допомогти з неприємним запахом з рота і зробити їх пасту смачнішою. Цей ароматизатор був більш-менш порошкоподібний деревне вугілля і кору (хоча я не впевнений, наскільки смачним є порошкоподібний деревне вугілля).
Приблизно в той же час (близько 500 м до н.е.) ми виявили, що Китай і Індія також використовували порошок / пасту. Китайці були особливо далекоглядні в додаванні ароматизаторів, додаючи женьшень, трав'яні м'яти і сіль. Це, ймовірно, на смак набагато краще, ніж у ранніх єгиптян.
Я хочу зробити тут паузу на секунду, тому що розвиток зубної пасти, здається, зупинилося на цьому етапі і залишається відносно незмінним протягом дуже довгого часу. Як і багато інших винаходи і звичаї, «зубна паста» зазвичай працювала на захід. Ці «порошки / пасти», використовувані в поєднанні з ранніми зубними щітками (жувальними паличками), ймовірно, зробили його таким, що люди два тисячоліття тому, ймовірно, виконували режим сну, подібний до нашого. Так, їх догляд за порожниною рота не був таким же ефективним, як у нас, але він був би пізнаваний для нас.
Ще одна річ, перш ніж я продовжу: я не хочу, щоб це звучало так, як ніби це було доступно "всім" - це не так. Якщо ви були багаті, у вас був доступ до зубних порошків, жувальних паличок і тому подібному. Якби ви були бідні, ви не зробили.
Добре, давайте продовжимо ... у нас є ці сирі порошки / пасти до 1800-х років. Ми бачимо, що інгредієнти дещо змінюються, з додаванням мила на початку 1800-х років, а в 1850-х ми знаходимо справжню «пасту», яку продають в банках (американська зубна паста Colgate бере участь в масовому виробництві цього в 1873 році). У цих пастах до сих пір використовуються досить абразивні інгредієнти, які виразно соскребают шкідливі речовини, але також завдають велику кількість на емаль.
Незабаром після цього ми бачимо наші перші трубки з свинцево-олов'яного сплаву. А в 1914 році був представлений найплодовитіший компонент з усіх - фторид (я вже згадував, що фторид в минулому не був найбільшим речовиною в світі, але він використовувався місцево в зубній пасті, це нормально.) WW2 виробляє свинець / олово Дефіцит - це, в поєднанні з тим, що свинець просочується в зубну пасту, призводить до розвитку пластикових трубок.
Протягом цього часу також значно знижується стирання - додається більше синтетичних інгредієнтів (таких як лаурилсульфат натрію, який є піноутворювачем), а також підсолоджувачі. Крім того, зубна паста з фтором стала стандартом де-факто в кінці 1950-х і 1960-х років. А з 1980-х років і до наших днів бачили всі види добавок - гелі, відбілюючі засоби, зубну пасту для чутливих зубів і так далі. Насправді це майже важко підтримувати. Але, перечитуючи історію, я знаходжу дуже цікавим, що стародавні римляни і їм подібні, в загальному, робили те, що ми робимо сьогодні.
Вигода в усьому цьому просуванні.
У загальних рисах так, це так. Хороша на смак зубна паста (в формі пасти), що продається в тюбиках, зручна, і додавання фтору, безумовно, допомогло. Але я не настільки переконаний у відношенні багатьох інших «нових» інгредієнтів. Я написав пост на цю тему кілька місяців тому, і зараз я дотримуюся тієї ж думки - без лаурилсульфату натрію я можу обійтися. У кар'єрі косметологів в Нью-Йорку багато запитують думку про зубну пасту. Загалом, я відчуваю, що чим більш природним ви можете стати, тим краще для вас. Ось чому я особисто рекомендую бренд Crest, про який я говорю дуже часто. У нього є все хороше і нічого поганого. Мені подобається думати, що на це пішло кілька тисяч років знань.
Кращий бренд зубної пасти - Crest.
Але я не хочу звучати як рекламний ролик - вибираєте ви Crest, або бренд магазину здорової їжі або просто якийсь бренд з супермаркету, я впевнений, що ви отримуєте найкраще відбілювання, кращий догляд за зубами (і кращу на смак зубну пасту), ніж наші попередники. І це прекрасно, незалежно від того, як ви чистите (або полоскати), але паста хрест залишається лідером в цій індустрії!
Зародження бренду Crest.
Компанія Crest була придбана Proctor and Gamble в 1955 році.
Це був гарний час для виходу на ринок, тому що економіка була в порядку. Був низький рівень безробіття, і було сильне почуття капіталізму по всій країні.
Crest домінував на ринку майже 30 років і був офіційно схвалений Американської стоматологічної асоціацією. Це зробило його надзвичайно популярним серед покупців по всій Америці.
Це було до 1988 року, коли Колгейт прибув на місце, щоб вкрасти їх грім. Обидві компанії боролися за це роками, кожна з яких намагалася перевершити іншу.
З конкуренцією приходять нові продукти.
Таким чином, з тих пір американці пожинають плоди обох компаній.
Одним з найпопулярніших продуктів, зроблених гребенем, був Crest Whitestrips. Тези продаються як гарячі пиріжки, тому що наше суспільство все про зовнішність.
Хрест використовував ці знання, щоб створити продукт для поліпшення зовнішнього вигляду зубів.
Crest заробив так багато від всієї своєї білої 3D лінії, що Colgate все ще намагається наздогнати.
Одним з найбільших продавців Crest була їхня реклама.
Вони використовували гасла, рекламні ролики на телебаченні, радіо, в журналах і багато іншого.
Одним з їх найвідоміших гасел впродовж багатьох років було: «Дивись, мама, ніяких порожнин!»
Діти всюди хотіли бути вільними від рота "як ця дитина!"
Вони також використовували рекламу в журналах, щоб показати людям з прекрасними сліпучими посмішками, щоб змусити читачів думати, що у них може бути така усмішка, якщо вони почистять Crest.
Це принесло їм великий успіх.
Якщо компанія продовжить випускати нові продукти і буде продовжувати свою рекламну кампанію, вони будуть продовжувати мати успіх.
Тому що завжди буде ринок зубної пасти!
Американська зубна паста Crest створена на початку 1950-х років. Це була перша зубна паста, створена для терапевтичних і косметичних цілей.
Всього вам найкращого, продовжуйте посміхатися!