0.00грн.
Зробити замовлення
Купити цукрозамінник Splenda недорого в інтернет магазині YouModern. Краща ціна, відгуки. Швидка доставка по Україні.
Splenda є глобальним брендом замінників цукру і харчових продуктів зі зниженим вмістом калорій. Хоча вони відомі своєю оригінальною рецептурою, що містить сукралозу, вони також виробляють вироби з використанням натуральних підсолоджувачів, таких як стевія і фрукти монах. Він належить американській компанії Heartland Food Products Group. Високоінтенсивний підсолоджувач сукралоза, який використовується в Splenda, проводиться британською компанією Tate & Lyle.
Сукралоза була відкрита Tate & Lyle і дослідниками з коледжу Queen Elizabeth, Лондонський університет, в 1976 році. Tate & Lyle згодом розробила продукти Splenda на основі сукралоза в партнерстві з дочірньою компанією Johnson & Johnson McNeil Nutritionals, LLC. Бренд Splenda був переданий Heartland Food Products Group після покупки лінії з інвестором Centerbridge Partners в 2015 році.
З часу його схвалення урядом США в 1998 році і введення його в 1999 році сукралоза обігнала «Так само» на ринку штучних підсолоджувачів вартістю 1,5 мільярда доларів, займаючи 62% ринку. За даними дослідницької фірми IRI, продажу Splenda в 2006 році в США склали 212 мільйонів доларів, в той час як Equal склала 48,7 мільйона доларів. Згідно зі статтею за 2012 рік в «Новозеландському віснику», це «лідер в категорії настільних підсолоджувачів в США».
Енергетичне (калорійне) зміст
Зміст енергії в одній порції (1 г пакету) Splenda становить 3,36 ккал, що становить 31% від однієї порції (2,8 г пакету) гранульованого цукру (10,8 ккал). У Сполучених Штатах це юридично марковано як «нуль калорій»; Правила FDA США допускають це, «якщо їжа містить менше 5 калорій на еталонне кількість, зазвичай спожите і на маркіровану порцію». 3,2 пакета (3,36 ккал кожен) Splenda містять ту ж калорійність, що і один пакет цукру (10,8 ккал). Крім того, Splenda містить відносно невелику кількість сукралоза, мало якій метаболізується; практично вся калорійність Splenda походить від глюкози або сильно распушенного мальтодекстрина «наповнювачі», які дають Splenda його обсяг. Як і інші вуглеводи, глюкоза і мальтодекстрин мають 3,75 ккал на грам.
готувати
На відміну від інших штучних підсолоджувачів, сукралоза стійка до нагрівання до 450 ° F (232 ° C), тому Splenda можна використовувати в якості заміни столового цукру в кулінарії і випічці, і є продукти Splenda, упаковані спеціально для цієї мети. При тестуванні продукту компанією Cook's Illustrated основним недоліком приготування їжі з Splenda було те, що вона не дає рум'янцю або карамелизации, як у столового цукру. Проте, Cook's Illustrated також виявив, що десерти, спечені з Splenda, «відчувають нестачу в штучних ароматизаторах, які є майже у всіх інших замінниках цукру».
Правила безпеки і гігієни праці
Спленда зазвичай містить 95% глюкози (D-глюкоза) і мальтодекстрин (за обсягом), які організм легко засвоює, в поєднанні з невеликою кількістю в основному неусваіваемая сукралоза. Сукралозу отримують шляхом заміни трьох обраних воднево-кисневих груп на молекулах сахарози (столового цукру) трьома атомами хлору. Тісно пов'язані атоми хлору створюють молекулярну структуру, яка стабільна в інтенсивних умовах. Сама сукралоза вважається безпечною для вживання в якості замінника цукру для діабетиків, але цукру або інші вуглеводи, які використовуються в якості наповнювачів у продуктах Splenda, повинні оцінюватися індивідуально. Рекомендована кількість сукралоза, яке можна вживати щодня протягом життя людини без будь-яких побічних ефектів, становить 900 мг / кг маси тіла в день або близько 60 г для людини вагою 70 кг (150 фунтів).
Повторне дослідження дози сукралоза на людях показало, що «немає ніяких ознак того, що несприятливий вплив на здоров'я людини буде мати місце через часте або тривалого впливу сукралоза при максимальних очікуваних рівнях споживання». І навпаки, дослідження на тваринах в Університеті Дьюка, що фінансується Асоціацією Сахаров, виявило докази того, що дози Спленди від 100 до 1000 мг / кг маси тіла на добу, що містять сукралозу в кількості від 1,1 до 11 мг / кг маси тіла на добу , згодовують щури зменшували фекальную мікрофлору, підвищували рівень pH в кишечнику, сприяли збільшенню маси тіла і підвищення рівня P-глікопротеїну (P-gp). Ці ефекти не були зареєстровані у людей. У відповідь McNeil Nutritionals разом з групою експертів, до якої увійшли вчені з Університету Дьюка, Університету Рутгерса, Нью-Йоркського медичного коледжу, Гарвардської школи громадської охорони здоров'я і Колумбійського університету, повідомили в «Нормативною токсикології та фармакології», що дослідження Дьюка «не було науково строгим ». І має недоліки в кількох критичних областях, які перешкоджають достовірної інтерпретації результатів дослідження ". Інші інгредієнти в Splenda - декстроза і мальтодекстрин - перераховані як загальновизнані як безпечні через їх довгої історії безпечного споживання.
Сукралоза не може бути повністю біологічно інертною, і дослідження показало, що приготування сукралоза при високих температурах може призвести до її розкладанню до потенційно токсичних сполук. Однак, в середньому організм засвоює лише дуже невелика кількість (приблизно 2-8% споживаної сукралоза), а кількість сукралоза, яка присутня в Splenda, незначно.
Маркетинг
У 2006 році Merisant, виробник Equal, подав позов проти McNeil Nutritionals в окружний суд США, Філадельфія, стверджуючи, що слоган Splenda; «Зроблено з цукру, тому він на смак як цукор» вводить в оману. В ході судового розгляду Макнейл стверджував, що ніколи не обманював споживачів і не мав наміру їх обманювати, оскільки продукт насправді зроблений з цукру. Мерісант попросив, щоб Макнил отримав наказ відмовитися від прибутку і змінити свою рекламу. Справа закінчилася угодою, досягнутим поза судом, з нерозкритими умовами врегулювання. Позов був останнім кроком в тривалій суперечці. У 2004 році Merisant подала скаргу в Бюро по поліпшенню бізнесаотносітельно реклами Макніла. Макніл стверджував, що скарга Мерісант була у відповідь на рішення федерального суду в Пуерто-Ріко, яке змусило Мерісант припинити упаковку «Рівних» в пакети, що нагадують «Спленду». Макніл подав позов в Пуерто-Ріко, домагаючись рішення, яке оголосило б його рекламу не вводить в оману. Після судового процесу Мерісант в Філадельфії Макнейл погодився на суд присяжних і на припинення судового процесу в Пуерто-Ріко. Однак 11 травня 2007 року сторони досягли мирової угоди у справі, умови якого не розголошуються. В даний час Splenda рекламується з гаслом: «Він починається з цукру. На смак він як цукор. Але це не мед ».
У 2007 році Merisant France здобула перемогу в Комерційному суді Парижа проти дочірніх компаній McNeil Nutritionals LLC. Суд присудив Merisant $ 54 000 в якості компенсації за збиток і постановив, щоб обвинувачені припинили рекламаційні позови, визнані такими, що порушують французькі закони про захист прав споживачів, включаючи гасла; «Тому що це походить від цукру, сукралоза має смак як цукор» і «С сукралозу: походить від цукру і смак як цукор».
У скарзі цукрової асоціації в Федеральну торгову комісію йдеться, що «Splenda не є натуральним продуктом. Він не вирощується і не вирощується і не зустрічається в природі ». McNeil Nutritionals, виробник Splenda, відповів, що його «реклама представляє продукцію в точній і інформативній формі і відповідає відповідним правилам реклами в країнах, де продається продукція бренду Splenda». Асоціація Sugar створила веб - сайт, щоб критикувати сукралоз, який посилається на дослідженні асоціації спонсорів.